Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Na czym polega usługa?

Usługa polega na skompletowaniu Twojego zamówienia, dostarczeniu i wniesieniu zamówionych rzeczy pod wskazany adres w umówionym terminie. Pobieramy opłatę wyłącznie za transport. Na zamówione meble dostarczamy oryginalny paragon ze sklepu.

Ile ta usługa kosztuje?

Cena jest różna w zależności od wartości Twojego zamówienia. Jeśli zamówienie jest do wartości 200 zł cena to 18zł, jeśli między 201, a 2000zł cena to 10% wartości tego zamówienia. Jeśli wartość zamówienia w IKEA jest w przedziale 2000zł – 3500zł cena to 8% wartości zamówienia. Powyżej tej kwoty cena ustalana jest indywidualnie i wynosi mniej niż 8%.

Czy wniesienie jest dodatkowo płatne?

Nie. Zarówno wnoszenie jak i kompletowanie przez nas zakupów jest wliczone w cenę dostawy, niezależnie od wagi zamówienia.

Czy kompletowanie zamówienia jest dodatkowo płatne?

Nie. Zarówno wnoszenie jak i kompletowanie przez nas zakupów jest wliczone w cene dostawy.

Czy jest możliwość złożenia nowych mebli z IKEA w moim mieszkaniu?

Oferta obecnie jest niedostępna.

W jaki sposób złożyć zamówienie?

Zamówienie możesz złożyć poprzez nasz formularz, telefonicznie pod nr 663004889, mailowo kontakt@kupzikei.pl lub poprzez stronę www.ikea.pl.

Czy złożenie zgłoszenia zamówienia przez formularz jest zobowiązujące?

Nie. Zamówienie realizujemy dopiero po telefonicznym potwierdzeniu oraz uzgodnieniu dogodnego dla Ciebie terminu dostawy. Nie pobieramy zaliczek na przyszłe zakupy.

Gdzie dowozimy zamówienia?

Transport mebli z IKEA obejmuje Radom, Pionki, Kozienice, Zwoleń, Lipsko, Starachowice, Ostrowiec Świętokrzyski, Skarżysko-Kamienna, Puławy  i okolice wymienionych miast. Prosimy o zapoznanie się z mapą zasięgu na Stronie Głównej. Jeśli Twoja miejscowość nie jest zaznaczona lub znajduję się przy trasie do Lublina skontaktuj się z nami.

Czas realizacji

Czas realizacji jest zależy od dostępności zamówionych produktów w IKEA Lublin. Zbieramy zamówienia z danego regionu. W tym momencie dostawy najczęściej realizowane są w weekendy.

Gwarancja i zwrot

Pomagamy naszym klientom w realizacji zwrotów oraz reklamacji. Wymagane jest posiadanie oryginalnego paragonu na zakupy, który dostarczamy wraz z zakupami.

Zwrot towaru:

Za zwrot towaru pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 20zł. Produkty zabieramy w momencie, gdy znajdujemy się w okolicy danej osoby.

Reklamacja towaru:

Za reklamacje pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 20zł. Produkty zabieramy w momencie, gdy znajdujemy się w okolicy danej osoby. Jeśli klient życzy sobie dostawę zareklamowanego towaru pobierana jest opłata w wysokości 50% ceny dostawy danego produktu.

Czy jesteśmy powiązani z IKEA

Jesteśmy prywatną firmą usługowo transportową. Nie jesteśmy powiązani z IKEA.

Czy dostarczamy meble z innych sklepów

Tak. Miedzy innymi z Agata Meble, BRW, Abra Meble i inne. Jeśli potrzebujesz dostawy mebli z innego sklepu prosimy o kontakt.

Czy cena zamówionego produktu jest wyższa niż cena sklepowa

Nie. Cena zamówionego towaru jest zgodna z cennikiem sklepu. Pobieramy wyłącznie opłatę za transport.

Czy dostanę oryginalny paragon ze sklepu

Tak. Wraz z zakupami dostarczamy oryginalny paragon – jest on dokumentem umożliwiającym zwrot oraz reklamacje zamówionych mebli i akcesoriów.